Bez kategorii

Cudownie odnalezione: Arka Przymierza, Krew Pana Jezusa na Arce

♥ ŻYWA KREW PANA JEZUSA – splywajaca na Arke Przymierza – ODNALEZIONA I POTWIERDZONA ♥
Inka 2012-07-27 23:02:23
♥ ŻYWA KREW PANA JEZUSA ODNALEZIONA I POTWIERDZONA ♥

Największym odkryciem Wyatta może być Arka Przymierza, którą odkrył 6 stycznia 1982 roku w jaskimi Zedekiah w północnej Jerozolimie.
Została ona tam prawdopodobnie ukryta w roku 586 pne. przez Jeremiasza.
Jak podaje Wyatt, to właśnie na tej górze dokonano ukrzyżowania Jezusa Chrystusa ponad 500 lat później, nie wiedząc, że poniżej znajduje się Arka Przymierza.

Jak podaje transkrypt relacji Wyatta na temat odkrycia Arki Przymierza:
“Zaskoczenie moje przekroczyło wszelkie granice, gdyż nie spodziewałem się odnaleźć Arki Przymierza. Nie miałem także w zamiarze odnalezienie miejsca ukrzyżowania, tak więc było niesamowite szczęście i zbieg okoliczności, że dokonałem takiego odkrycia. Nie łączyłem też początkowo obecności krwi na Krześle Łaski Arki Przymierza z ukrzyżowaniem Chrystusa”.

Wyattowi udało się połączyć fakt obecności krwi z ukrzyżowaniem, dopiero gdy odkrył szczelinę w skale, która prowadziła wprost znad Krzesła Łaski Arki Przymierza w górę, do miejsca gdzie dokonano ukrzyżowania.
Było tam kwadratowe wgłębienie, gdzie mógł być wbity krzyż, obok niego rozpoczynała się szczelina.
Mogła ona powstać w momencie ukrzyżowania Chrystusa, gdy ziemia się zatrzęsła.
Pobrał więc próbki krwi do analizy, nie wiedząc jeszcze, że może to być krew samego Jezusa Chrystusa.
Najbardziej niesamowite jest nagranie wideo samego Rona Wyatta, który opowiada na temat badań przeprowadzonych na odnalezionej krwi w jaskini:
Kobieta: Mówiłeś, że masz krew naszego Pana, którą przebadali Izraelczycy?
Ron Wyatt: Tak, to prawda.
Kobieta: Co im się udało ustalić?
Ron Wyatt: (…) Powiem krótko. Sucha krew jest martwa.
Każdy to może potwierdzić, badano krew z mumii faraonów, można z nią robić pewne rzeczy, ale nie można policzyć chromosomów, przynajmniej metodami, które ja znam. Następuje jednak postęp, nie będę udawał że wszystko wiem.
Z tego co jednak wiem, nie ma możliwości policzenia chromosomów w martwej krwi – można wyciągnąć DNA i inne rzeczy, ale nie policzyć chromosomy.
One są w żywych białych krwinkach.
Zrobiłem analizę w laboratorium w Izraelu, poradzili mi je badacze starożytności.
Poprosiłem o analizę krwi i o to by powiedziano mi co można o niej powiedzieć.
Postanowili ją odtworzyć, trzymając w temperaturze ciała przez 72 godziny lekko mieszając. Odszedłem zostawiając im to, oni się na tym znali i wiedzieli co z tym zrobić.

Gdy wróciłem potwierdzili, że jest to krew ludzka, zrobili wszystkie potrzebne testy.
Wtedy poprosiłem ich by umieścili białe krwinki na materiale do rozmnożenia i trzymali to w temperaturze ciała przez 48 godzin.
Odpowiedzieli, że to nic nie da, bo krew jest martwa.
Poprosiłem ich jednak by to zrobili dla mnie.
Zgodzili się.
Powiedziałem, że wrócę gdy będą to wyciągać i badać.

Gdy wróciłem, zaczęli to badać pod mikroskopem i nagle jeden technik zawołał drugiego, potem zawołali szefa, rozmawiając cały czas po hebrajsku.
Potem spojrzeli na mnie i zapytali: “
– dlaczego ta krew ludzka ma tylko 24 chromosomy?!”
Każdy z nas ma 46 – 23 od matki, 23 od ojca.
22 autosomy od matki,
22 autosomy od ojca
i jeden chromosom X od matki
oraz 1 chromosom X lub Y od ojca (decydujące o płci
-jesli od ojca jest X=dziewczynka a jesli 24 chromoson od ojca jest Y = chlopiec ).

Ta krew miała 23 chromosomy ze strony matki i tylko jeden chromosom Y. Dziecko nie mogłoby się rozwinąć gdyby nie miało autosomów od matki.
Tak więc wszystkie jego cechy fizyczne były zdeterminowane z jej strony rodziny. Jego płeć męska była zdeterminowana przez ten jeden chromosom Y, który nie pochodził od ludzkiego mężczyzny.
Wtedy oni powiedzieli: “- ta krew jest żywa”.
Wtedy im odpowiedziałem: “- bo ta krew jest …. to jest krew waszego Mesjasza”.
Ron Wyatt już nie żyje nie może więc potwierdzić czy też zaprzeczyć temu co powiedział.
Próbki krwi są nadal w rękach rodziny Wyatta – badano je powtórnie i znów się okazało, że jest żywa.
Dziwna cisza panuje wokół tej całej sprawy…
Ron Wyatt dokonał tyle wspaniałych odkryć, że powinno być o nim głośno – a nie jest.
W polskim internecie jest tylko kilka artykułów, żaden nie mówi szerzej o odkryciu Krwi Pańskiej……

Fragment ze strony:

Żywa krew Jezusa – Mesjasza odnaleziona i potwierdzona

Wiecej informacji na temat znalezienia ARKI PRZYMIERZA: http://pl.gloria.tv/?media=315448
porownaj:
Arka Pprzymierza- wedlug wizji Błogosławionej Anny Katarzyny Emmerich http://pl.gloria.tv/?media=316272

http://gloria.tv/?media=315772

(Bardzo ciekawe i warte przeczytania artykuły w komentarzu)

5 myśli w temacie “Cudownie odnalezione: Arka Przymierza, Krew Pana Jezusa na Arce

    1. Ad~Paweł. Wiara jest łaską i błogosławieństwem. Trzeba zasłużyć i przyjąć, gdy zostanie dana. W religii nie ma dowodów i nie będzie, bo te pozbawiłyby błogosławieństwa: „Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli”

      Polubienie

Dodaj komentarz